tirsdag den 3. januar 2012

DER ER NOGET I LUFTEN

og det er ikke af den fede slags

Kennelhoste..... helt sikkert noget fanden har skabt :(

Vanilla fik det, og med det fik jeg et kæmpeangstanfald, for det udviklede sig, og til sidst lød hun som da min gamle hund,en amstaff ved navn chili, døde, og jeg endte med at ringe til dyrehospitalet(det var søndag aften), for at høre symptomer ud over hvad jeg havde læst på nettet. Selvom de prøvede at berolige mig, var jeg ikke modtagelig mit angstanfald var stærkere, men takket være en god veninde, kom jeg igennem det med hende i røret

Kennelhoste kendetegnes ved en tør hoste, og de kan i nogle tilfælde kaste hvidt slim op

Nu skal folk bare huske at man ikke skal diagnosticere selv, men få dyrlægen ind over, men søger man ekstra oplysninger kan man tjekke det her
http://www.netdyredoktor.dk/sw7219.asp

Tøsepigen er heldigvis ved godt mod og har det meget bedre, men hold da op jeg tackler bare 2 ting dårligt.. hvis mit barn er sygt eller min hund er det. der er jeg nogenlunde lige så meget værd som en våd karklud

Så de næste 3 uger står den på hvile og dækken HVER GANG vi er ude



Heldigvis er min lille sofakartoffel nem at holde i ro ;O) meeeeeeeen jeg savner nu vores ture sammen og ser frem til at vi endnu engang kan få lov at gå lange ture

Ingen kommentarer:

Send en kommentar