tirsdag den 20. december 2011

Snigerdyrene

Lige for tiden har jeg fuldt hus herhjemme, da jeg har gæster der inkluderer mennesker,hunde og en enkelt kat.
Eftersom den ene er en hanhund ligger jeg med lukket dø ind til soveværelset, og jeg kan nu konkludere at det overhovedet ikke passer dyrene

Således skete det idag.....

Vanilla min staffordshire bullterrier var dårlig og havde kastet op på det ene sengehjørne, og jeg måtte derfor rykke mit korpus,fjerne lagenet og tumle halvvågen ud, for at finde et nyt lagen der passer dertil....
Min blære besluttede sig der at fortælle mig, at halloooooo du har drukket vand i nat så den måtte jeg også kommunikere med
Da jeg,stadigt halvvågen,vender tilbage og rumsterer efter lagnet, ser jeg døren ikke er lukket og efter et kig ind, begyndte jeg at grine....der var jeg glad for at jeg HAVDE kommunikeret med blæren for ellers havde den hurtigsnakket der med det samme

lagnet har jeg ikke lagt på endnu, fordi for det første så ville det bule mistænkeligt, og for det andet kunne jeg ikke lige overskue 4 dyr smækfornærmet over at blive vækket fra deres søde søvn, når de nu sådan havde leget sniger mod mig ;O)

Oppe i hjørnet ved gavlen er min venindes dogo canario
derpå vanilla
misiu er min nieces
den fornærmede kat er lupus..... dens plads er taget af dogoen ;O)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar