lørdag den 5. oktober 2013

Læserbrev til Ekstra Bladet vedr Tonen i hundelovsdebatten



Jeg har siden 2009 deltaget i hundelovsdebatter, og ejer en af de største sider på facebook imod hundeloven, der hedder muskelhunde skal forblive i danmark


Hvad jeg har observeret er, at de der er for hundeloven, ofte fremsætter sig selv som ofre for os ,og det samme gør ministeren, men som alle ved er der 2 sider af en sag


Jeg har nogle diagnoser, og dem fra bevar hundeloven (jeg nævner ingen navne) kunne ikke argumentere, så de googlede mig, og brugte mine diagnoser mod mig i debatter, hvilket jeg finder yderst ubehagligt
De fremstillede mig som en der nærmest skulle være lukket inde og spændt fast, og de prøvede at gøre så alt jeg sagde var usandfærdigt
Da min amstaff døde, skrev de også en masse ubehagelige ting, bla at jeg var narkoman, og gudskelov så er der en hund mindre osv
I min indbakke og sider mødte jeg massive provokationer og udhængninger
Det er sådan at min søn rent faktisk oprettede den side, men jeg måtte gå ind, efter han fik trusler. Jeg synes det er usmageligt man sender trusler til et barn


Som sagt i debatter blev jeg også hængt ud for ikke at have den profil men også andre. Bla formanden for fair dog, kat buru(en veninde) og mange andre, når realiteten er, at jeg har en del falske profiler BLOKERET, som de står bag


Jeg har valgt at screensave en del af deres udtalelser så jeg altid har dem, og har også debatter liggende der er gået ud af kontrol med dem.


Jeg prøver at være sober i debatter, men det er svært når de går efter mit barn,mig personligt og min hund, så er der nogle gange jeg har fået nok? absolut, men lige så ofte eller mere vælger jeg at ignorere dem


Så inden dem der er fra bevar hundeloven råber for højt om hvor meget ofre de er , burde de måske se sig selv i spejlet først!
Jeg skal lige understrege at dem der SENDER sådanne ting rundt, absolut ikke har min opbakning. Jeg kan følge dem.4 år med frustrationer sætter sine spor, men det betyder ikke jeg sympatiserer med det, og godkender det. Tværtimod.


Jeg håber dette bragte lidt mere lys over sagerne
vh
Theresa Kjær

eksempler her er ikke medsendt men viser lidt om dem





Jeg stiller det ikke offentligt ud, jeg ser det bare ikke som tabu skal det siges


Ingen kommentarer:

Send en kommentar